lördag 19 oktober 2013

Färgstarkt så det förslår ....


....... det är så härligt att kunna gå in i vår lokala blomsteraffär och bara säga som det är. Jag behöver piggas upp den här helgen, ge mig lite färg. Färg och häftiga former fick jag uppblandat med favoriten eucalyptus.


Sen går det ju inte att bara gå ut med en sak, utan det blir ju oftast fler ;-) Den här gången en snygg kökshandduk som kommer att användas vid matfotograferingar.


Det blev även ett gäng oidentifierade taggiga frökapslar som matchar den lilla gröna minipumpan jag hade sen tidigare. Ett zinkfat, ett ljus, lite grus och vips blev det en höstinspirerad bordsdekoration på TV-bordet.

Ha en underbar lördag. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Meta sa...

Ibland behövs det inte så mycket. Här har vi ju torget att gå till på lördagarna och det är flitigt besökt vill jag lova.
Ha en fin dag med dina fina dekorationer.
Kram Meta