måndag 26 augusti 2013

Inspiration till max ......


..... ibland behöver man bara LITE luftombyte och LITE ny miljö för att få tillbaka inspirationen.
Jag och dottern utnyttjade söndagens härliga sensommarväder och begav oss nästgårds till Butik Norregård.


Malin, tillsammans med sin familj, har byggt om det gamla stallet till inredningsbutik.


Stallet är indelat i små rum, alla med olika funktion - kök, badrum, matrum, vardagsrum osv.


Allt är till salu och exponerat på ett väldigt smakfullt sätt, en härlig blandning av nytt och gammalt, men allt genomgående i samma stil.


Mycket vill ögonen ha, men jag behöver nog göra lite utrensning hemma först ;) Jag fick med mig lite småplock och dottern ett par stora härliga kuddar från JDL.


Sedan i går har Norregård även kompletterat butiken med en café-del.


Utanför är en underbar veranda under tak med gott om sittplatser. Har ni inte redan varit så ...... det är verkligen värt ett besök.

Ha en skön måndag. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Åhhh det ser underbart ut, där skulle jag trivas som fisken i vattnet. Kraaam Pia

Meta sa...

det finns med på att göra listan få se när det passar har ju en bit att åka.
Härligt med lite utflykter bara så där.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Anonym sa...

Hej!

Tack för besöket och fina bilder!

Hälsningar Malin.