söndag 4 augusti 2013

Grön lycka ..........


........ på försommaren ordnade Kokaihop.se tillsammans med Las Moras en vegetarisk recepttävling. Vet ni vad??
Jag hade lyckan att bli stolt tvåa och därmed ägare till en grön Le Creuset gryta ;))


Jag chansade på en soppa, en god krämig nässelsoppa, receptet finns HÄR. Som ni ser har soppan nästan samma härliga kulör som grytan :o Övriga pristagare i tävlingen finns presenterade hos Kokaihop.se HÄR.

I dag har jag avnjutit sommarvärmen i köket med bakning och dessertfixande till kvällens trerätters middag. Dags att duka! Ha en underbar söndagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men Grattis! Vilket fint pris, de är så härliga de där grytorna. Ska prova nässelsoppan nån dag i veckan, jag klipper ständigt ned mina nässlor och använder till gödning och emellanåt plockar jag skott till soppa, stuvning m.m.
Vilka vackra fjärilsbilder du bjuder på i tidigare inlägg - och härliga utflyktsbilder!
Ha en fortsatt skön söndagskväll du med!
Kram Allis

Villa Ryttarängen sa...

Stort Grattis! Gillar verkligen dem. Kraaam Pia