fredag 18 januari 2013

Gott och blandat till köket ........


........ jag är imponerad! Vilken snabb leveranstid ;o Beställa ena dagen och hämta nästa, det är vi inte bortskämda med "på landet". Jag behöver väl knappt tala om varifrån, Leilas General store http://www.leilasgeneralstore.com/ så klart.


Härliga pasteller till vårens kök. Samma tema men olika kulörer, jaaa nu ska inte jag behålla alla. Sonen och dottern får varsitt par - de andra behåller jag ;)


Har ni sett vilken skönhet! Den har jag köpt HÄR, hos Kathrine som har de härligaste vintage prylarna för alla användningsområden. Tung, härlig, i vacker Kolmårdsmarmor. Mmmmmm......


Ovanpå all shopping låg även Lantliv i brevlådan :)) Så nu tar vi fredag!! En stor kopp te, eller två, bästa fåtöljen, en pläd och en brasa.


Ha en helt underbar avslutning på fredagen. Tjingeling ♥

Inga kommentarer: