tisdag 24 april 2012

Njuter .....


...... av vårens blommor i överflöd :)) Är det inte höjden av lyx att kunna ta in ett helt fång julrosor och njuta av dem?


Jag njuter verkligen av att kunna ta in trädgårdens blommor under hela växtsäsongen.


Julrosorna är lite som vårens primadonnor och gör sig bra framför spegeln i min Kockumskanna.

I kväll är det sista Vinyasa Yoga passet i Emmaboda träningscenter, därefter blir det till att njuta av yoga i mitt eget sällskap ;D
Ha en helt underbar tisdag. Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken bukett. Jag fick en blomma och den fick stå kvar. Du är så klart smidig nu då efter alla yogapassen? Kram Pia

Elle sa...

Vad fina de är! Mina är redan vissna. Njuter av tulpanerna istället - men tar inte in dem i vas. Så många har jag inte.
Ha en skön kväll!
Kram