torsdag 26 april 2012

In i dimman .......


..... precis så kändes det i morse :o
I går stod en blixtvisit på det stora bilföretaget i Göteborg på arbetsschemat, vilket då bidrog till att dagen startade 4:30. Phuu !!! Jag är minsann ingen morgonmänniska. Men det var värt varje minut :)) Jag stupade i säng direkt när jag kom hem och i dag innehöll min kropp energi så det räckte till och t.o.m. blev över. Lyckat studiebesök med andra ord.


Vilken vacker morgon jag vaknade till. Dimma och sol som tappert försökte tränga igenom. Men......... den lyckades inte :(
Det blev en grå, men varm dag, lite regnskurar till och från.


Har ni sett vilket fynd jag gjort!!!!! Som jag letat!! En underbar vårjacka med en lika härlig scarf, inte fel att det dessutom var 40% rabatt :o

Ha en härlig avslutning på torsdagen. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Bra! Då väntar vi bara på själva våren också. Snyggt! Kram Pia