torsdag 17 november 2011

Andligt vackert ......


...... nu har jag äntligen lyckats få tag i ett passande fat till den vackra glasklockan jag köpte hos Cesars Trädgårdsbutik. Eftersom jag inte lyckats få tag i ett av tenn eller zink, fick det bli ett svart från Sia.


Några dagar till får den hysa min vackra Luciakrona, sen blir det lite mer advent under klockan och luciakronan får inta hederplats på bordet ;D


Jag har ju glömt ..... glömt att visa den nya pidestalen i matsalen. Pidestalen kommer ursprungligen från min farfars mor. Tanken är att den ska få hysa någon riktigt pampig "mormors-blomma".

I kväll är jag absolut tröttare än trött, efter några riktigt kämpiga dagar på jobbet. Men i morgon är det fredag, och då slutar jag dessutom tidigt ;-) Morgondagen får visa vad den har i sitt sköte. Ha en härlig avslutning på torsdagskvällen. Tjingeling

Inga kommentarer: