onsdag 7 oktober 2009

Jag längtar..........

........ efter att få lite mer energi att göra saker här hemma, jag är alltid så trött. Jag är både kvällstrött och morgontrött, ingen bra kombination, och jobbar däremellan.
Kvällens yogapass var en lisa för själen och kroppen. Egentligen skulle man satsa på ett kortare pass varje dag! Sedan kombinera det med simning och styrketräning. Hmmmmm! Får bli ett test av min karaktär och uthållighet.


Jag är väldigt svag för julmässor/julmarknader med hantverk och mathantverk av hög kvalitet. När jag surfade runt för att leta upp dem som jag ville besöka hittade jag några nya och dessutom såg jag att Gustav & Marie Mandelmann ska ha julmarknad sista helgen före jul.
Uppbokat! Om vi håller oss friska blir det några härliga utflykter till fantastiska sydsvenska slott med början i november som kommer att avslutas med Kivik och Rörum 4:e advent.

Nu börjar jag längta till sängen.

Tjingeling

1 kommentar:

Bluggi buggi blogg sa...

Hei hei.
Vi har ikke slike juleslott her som jeg bor så det får være drøm at jeg en dag får besøke et slikt slott. Det er sikkert veldig flott å se. Skulle gjerne vært med :)
En fin kveld til deg.
Trude :)