torsdag 3 augusti 2017

Nytt i garderoben


Gjorde faktiskt några klädinköp under semestern :o

Den här sommaren kräver långärmat och rygg ;-)
Skämt å sido, dottern älskar plagg med snygg rygg och medverkade i valet. Helt underbar kvalitet!


Lite genomskinlig, men inte så att det stör mitt öga i alla fall. Inköpt på Lindex och jag valde S, jag har ju alltid hög midja på kjol eller byxa.


Jag är ju väldigt svag för jeanskjolar, rätt jeanskjolar vill säga. 
Måste ju bara visa DEN jeanskjolen, som jag letat och äntligen finns den i min garderob. 
Redan älskad och den kommer att bli väl använd, det kan jag lova ;-)


Som alla Please är det lagom med stretch, kjolen är ju lite längre men ett hyfsat sprund bak gör att det går lätt att gå i oavsett sneakers eller pumps.


Nä nu tror jag minsann att det är dags att nanna kudden, trots att det är fredag i morgon är det extra tidig uppstigning.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken snygg blus och kjolen ser jätteskön ut. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Snyggt! Den där blusen var riktigt fin faktisk! Jag är sååå dålig på att shoppa kläder...har världens tristaste garderob :)
Bra tips och jag får nog pallra mig iväg till Lindex!
Kram från Titti