måndag 21 november 2016

Tea for two - igen


Jag och maken fick en julklapp i helgen, en julklapp från sonens flickvän E. En riktigt passande en och den räcker ända fram till jul. Tack snälla E!


Det är verkligen tea for two, med doppa ända fram till dopparedagen. En ny spännande smak varje morgon, svart, rött, grönt och rött te med olika smaksättningar. Dessutom är det precis lagom till två koppar :-)

I kväll har jag fortsatt att fara högt och lågt, med maskeringstejpen i högsta hugg. Nu är det makens tur att ta vid, men med spackelspaden istället.

När maken slipar i morgon kväll tänkte jag minsann fortsätta med adventspyntandet :-) Sakta men säkert går det framåt och jag har som mål att vara helt färdig med pyntandet på fredag.

Ha en fin måndagskväll och en bra fortsättning på veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Det där var ju jättefiffigt. Te kalender. Måste leta efter en sådan. Fortsätt peppa mig nu med adventsmys så jag kommer i stämning jag med. Kraaam Pia