måndag 28 november 2016

Risigt värre


Äntligen fick jag till det med lite enris på trappan :-) Tycker liksom inte att det blir riktigt fint förrän det har kommit på plats.


Om ett par veckor kommer det förhoppningsvis att kunna kompletteras med lite granris också. Granris nedanför trappan är prefekt när det sen blir lite snö, bara att ruska av så är det snöfritt ;-) kan man hoppas :o
Svärmors gamla skidor blir fina som stilleben, tillsammans med ett par gamla vita skridskor.


Jag funderar väl på om ljuslyktan ska hamna på bordet eller inte, eller om jag hittar någon annan som passar bättre. Japp, den som lever får se!


 Vid groventrén blir det nog inte så mycket mer än just lite granris nedanför trappan.


I kväll går lagret med grundfärg på matsalsväggarna, sen blir det spännande. Jag är allt bra spänd på att se den grå färgen på väggarna. Det är en sak med ett litet, litet färgprov och något helt annat med fyra väggar :o

Ha en bra fortsättning på veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Jag gillar också just enris. vet inte varför men så är det. vackert med den röda stolen.. Kraaam Pia