tisdag 19 maj 2015

Dansar fram på lätta tår ......


....... eller inte ;-)

Tror inte att jag för allt i världen skulle lyckas komma upp på tå som en ballerina, och skulle jag lyckas - då vore det en syn för gudarna :o


Sanningen är den att jag fick en idé!

Vårt sovrum, ett av de rummen som ska få nya ögon mot omvärlden. Nytt fönster för med sig att sovrummet kommer att totalrenoveras. Stilen kommer att bli lite rå, industriell med romantiska inslag, det är där ballerinaskorna kommer in. Lyckan var stor när jag lyckades hitta ett par i rätt färg.

Skorna har jag givetvis köpt av Kathrine, Fågel Blå, hon har så fantastiskt vacker sortiment i sin butik :-)


Dags att dansa vidare in i tisdagen, först frukost och sen jobb.

Ha en underbar tisdag. Tjingeling ♥ ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Jag som inte ens kan gå i någon lite högre klack, skulle vilja se mig försöka ta på mig ballerinaskor. Det blev nog ett gott skratt från dom som såg det.Men söta är de och man kan ju alltid drömma att det funkar. Spännande att se resultatet av ert renoverande.Lycka till
Kram Meta

Elle sa...

Vilka fina balettskor. Man undrar vem som dansat fram i dem...