fredag 13 januari 2012

Arbets- och studieplats .....


..... alla behöver vi en plats, där vi kan dra oss tillbaka och koppla av. När jag inte befinner mig i köket bland mina degar och kastruller sitter jag och myser i mitt lilla hörn.


Mina kvadratmeter består mest av böcker och en sekretär - men jag har mina viktigaste redskap inom räckhåll. Kamera, stativ, dator, lite handarbete och böcker.


Efter humör varierar jag mitt "ögongodis". Nu när julen åkte ut, fick det komma in lite tyngd med hjälp av mina strykjärn.


Köket kallar ;D här ska bakas baguetter till kvällens fiskgryta. Önskar er en underbar fredagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Koselig liten krok du har. Så det er der alle blogginnleggene blir produsert? :)
Ønsker deg en fin helg
Klem, Trude :)

Raija sa...

En fin liten hörna har du, med den fina sekretären och allt tillgängligt som du behöver. Jag har en liknande hörna, fast ett stort skrivbord för att kunna använda även till pyssel.