onsdag 3 augusti 2011

Hur går det ...........


........ idag skrev dottern och jag första sidan i ett nytt kapitel!
Det är exakt 10 år sedan jag använde stavarna frekvent förra gången - 10 år!!!! Jaaa, faktiskt 10 år sen jag stelopererade min rygg. För att få igång kroppen efter operationen var det bara att spänna på sig korsetten och ut och stava, två gånger dagligen, varv efter varv runt samhället.
Nu är det dags igen, men nu förbereder vi oss för beach 2012 ;)


Jag måste skynda mig nu, det har utlovats hyfsat väder veckan ut. Snart, snart hoppas jag att vi kan inviga alla dynorna till utemöbeln.

Nu är det dags att titta på Leila. Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ojdå, du är minsann ute i god tid :D Beach 2012!! Och jag som inte är klar med 11:an än... :D:D:D
Ha det gott och bara njut av att sommaren kommit tillbaka!
Kram Allis

Unknown sa...

Ps. Hur gjorde du så att du fick med din fb-profil här? Har du nån bra och lättfattlig beskrivning eller länk om detta - jag är urkass på att sitta och knåpa själv med sånt... Ds.