tisdag 28 december 2010

Känsliga bloggare varnas ...........


...... i vår familj har vi inga pälsdjur, akvarium eller husdjur som kräver en massa av en. Däremot har vi en hel massa ......


..... åtta-beningar som bor i växthuset. Häromdagen var det visst en som var less på maten i växthuset och hade letat sig ända upp till köket. Om det tycker jag INTE!!!
Maken fick snällt lyfta tillbaka husdjuret i växthuset igen - de gör faktiskt nytta - de äter bla bladlöss och annat ännu otrevligare som jag inte vill ha bland mina växter.


I kväll njuter jag av lite julgodis och mina julklappsböcker ;D
Ni som besökt min blogg tidigare, har kanske märkt att jag är "lite" nördig när det gäller matlagning och bakning. Jaaa, förresten, det gäller nog det mesta som sker i köket. Nu har jag nya utmaningar att ta mig an, alltid lika spännande.
Ha en härlig tisdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Huset vid ån sa...

Åh, Vilka fina böcker du har fått.....
Dom är superbra bägge två!

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Therese