fredag 13 november 2020

Jag känner mig allt lite lurad

I normala fall skulle den allra bästa tiden på året ha börjat nu.
Tiden precis innan advent med alla julmarknader. Som jag älskar julmarknader <3


Julmarknaderna med sina dofter av bränt socker, eldar och marschaller är liksom startskottet för en julnörd som mig.


Men jag tänker sparka igång ändå. Utan julmarknader.


Fredag och jag längtar tillbaka till alla dessa underbara julmarknader med hjälp av mina bilder.
 
Ha en fin fredag och en bra start på helgen.

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja jag håller med dig...inte en julmarknad att besöka! Inget ljus i mörkret!
Vi får göra det bästa av det, på något vis!
Kram från Titti

Villa Ryttarängen sa...

Ja du, man får göra det bästa av situationen. Skapa en skön julkänsla ändå. Kraaam Pia