torsdag 5 november 2020

Citrusodling under valnötsträdet


Alltså vilken lyx :-)
Tänk att kunna gå ner i växthuset för att plocka lime, apelsin, citron och physalis <3

Förra helgen rasade löven från valnötsträdet och i helgen är det hög tid att plocka in de sista krukade kryddorna, stänga igen växthuset för säsongen och sätta upp bubbelplasten.
Kanske sätta upp växtlampan, plocka fram några mysljusstakar, plädar och fårskinn :-)


Torsdag :o
Efter ett dygn med migrän känner jag mig helt vill i dagarna. Idiotisk som jag var i morse körde jag till jobbet, det får man minsann äta upp, dubbelt upp, ge upp och köra hem igen.
Efter en dos Zomig och lite horisontalläge hoppas jag nu att det ger sig och att jag får en lite mer normal fredag.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Hemskt med migrän! Hoppas du fått vila nu och att Zomig hjälpt...önskar dig en så skön och vilsam helg!
Kram från Titti