onsdag 23 september 2015

I bland blir det alldeles fel, eller väldigt annorlunda


 Oj, oj, oj, redan 23 september. Var tog den här månaden vägen, i alla fall den första delen :o


Höstdagjämning, låter nästan lite deprimerande. Men vädret i dag har varit allt annat än deprimerande, sol och nästan ljummet. Tror det var runt 16 grader när jag körde hem.


Det blir minsann inte alltid som man tänkt sig. Den här dagen startade bara fel liksom och så fortsatte det.
Vaknade på tok för tidigt, somnade om och försov mig nästan :o Lyckades få med mig träningskläder (och handduk, den här gången) och lunchmat till jobbet. Någonstans därefter gick det liksom fel!

Jag glömde äta, glömde gå och träna, glömde ........ Tur att jag hittade hem från jobbet i alla fall ;-)

Fick hem mina nya linser för att testa och de var om möjligt ännu sämre än det första paret.
Med det första paret såg jag på nära håll, men inte på långt. Med det nya paret såg jag varken på nära eller långt håll :o Hur tänkte optikern där??
Tur att jag har mina glasögon och mina engångslinser i alla fall :-)


Med tanke på hur dagen varit, är det nog lika bra att krypa ner under täckena, dra kudden över huvudet och hoppas på en bättre dag i morgon ;-)

Ha en fin kväll och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Nej vilken konstig dag! Hoppas att du har det mysigt nu och att du inte stressar ihjäl dig. Härliga ord om balans tycker jag fnissar varmt här ska du veta. Kraaaam Pia

Meta sa...

Ja ha du så blir det ibland. Tur att du ser att fota i alla fall.
Hoppas din dag blir bättre imorgon
Kram Meta