onsdag 24 augusti 2011

Godis för hela ........


........ jaaaa, kanske inte hela, då, men en del av reskassan. Japp, jag är på resande fot !!! Jaaa, alltså jag gick ju inte, bilen har transporterat mig.
Jag gjorde en halv dag på jobbet, installerade husvakterna med välfyllt matförråd, sen styrde jag kosan norrut. Närmaste vägen är ju inte alltid den roligaste, så vägen gick via Cloetta-fabriken i Ljungsbro :p.


Efter drygt 50 mil, varav den längsta sträckan i ösregn, var det skönt att sträcka på sig, packa ur bilen och hitta ett välfyllt kylskåp. Ett stort tack till hyresvärdarna :-))

1,5 liter ramlösa och ett par rökta laxspett med aioli (från Nynäs Rökeri), nu väntar en god natts sömn och sen .........

Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

4U2 sa...

Önskar dig detsamma men du: och grönsakerna? Ha,ha,ha!

Unknown sa...

Så spännande med en liten resa, vart bär den tro?Och så fint det blir i källaren där hemma - härligt med nymålat och fräscht även där!
Hoppas det finns lite färg kvar till mig för här ska snart bli vitt och ljust i denna källaren med ;))
Ha det gott oh njut av lediga dagar!
Kram Allis