onsdag 20 februari 2019

Don efter person


Jag har länge tyckt väldigt mycket om Anna Örnbergs smycken. 
Anna är, nästan, en lokal konstnär som håller till i Hovmantorp. Tidigare formgivare och glaskonstnär på Studio Strömbergshyttan. 
De flesta känner nog igen hennes romantiska hängen av återbrukat porslin med ansikten eller med blommor och bin.

Jag är ingen halsbandsperson, heller ingen silverperson. Men så såg jag kringlan och blev helt tagen :-)
Jag valde en 70 cm lång, lite kraftigare kedja till den 2,5 cm långa kringlan.


Onsdag och hälften av veckans arbetsdagar har redan passerat :o

Ha en fin fortsättning på resten av veckan <3

Inlägget, är som vanligt, helt osponsrat. 
Länken till Annas sida finns med för att jag beundrar henne som person och konstnär.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

vÄLDIGT FINT SMYCKE SOM PASSAR DIG SÅ PÅ PRICKEN. kRAAAAM pIA