måndag 2 oktober 2017

Däckad i bästa hörnet


Efter ytterligare en behandling hos naprapat Åsa, den åttonde i ordningen, måste jag erkänna att jag känner mig lätt besegrad. 
Både traditionell behandling, stötvågor och laser blev lite för mycket för mig i dag.

Då är det riktigt gott att sjunka ner i tv-soffan framför Masterchef ;-)


Bakom ryggen sprakar brasan, doftljus fräschar upp luften, Maja-lyktorna sprider stämning och omtanke på soffbordet.
När jag ser Maja-lyktorna kan jag konstatera att vi redan rusat in i oktober. Härliga rosa oktober som brukar bjuda på naturens egna sprakande färgfyrverkeri.

Men nu tror jag det är dags att göra kudden sällskap under duntäcket. 
Ha en fin fortsättning på resten av veckan. 
Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Hoppas du vaknar pigg och alert. Kraaam Pia