tisdag 6 december 2016

Ett cederträd har flyttat in


Jomen så fick det bli, äntligen har jag fått tag i ett cederträd. Som jag letat, i ett par, tre år i alla fall.
Det första cederträdet fick jag syn på i Jean de Arc Living, det danska brocante inrednings magasinet. Jag blev störtförälskad i de de där fulsnygga julträden. Nu är ett mitt!

Jag får visa det i sin helhet när det kommit på sin plats i matsalen :-)


Jag får en underbar plats för mina antika julkulor till jul :-)

Men nu tror jag minsann att målarpenseln ropar ;-)

Ha en fin kväll och en bra fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Lycka till önskar jag dig. Jag har haft ett men det är en saga blott vi har alldeles för mörkt i vår lägenhet så det trivdes inte alls.Så ledsen jag blev.
Ja ja det är ju en värdslig sak.
Ha det så gott och njut ditt fina träd
Kram Meta