tisdag 2 april 2013

Förvaring .......


....... snygg och praktisk förvaring är så himla svårt att hitta, tycker jag. Mina tidningar och magasin har hamnat i en gammal symaskinsväska.


Böckerna, nästan bara kokböcker, trädgårdsböcker och fotoböcker gömmer jag bakom tunna, skira gardiner i bokhyllan.


Vill jag eller maken sitta mer bekvämt och läsa eller leta recept, händer det att vi sjunker ner djupt i vår sittgrupp vid brasan.


Eller kanske ännu djupare, utsträckt till den fulla längden i soffan.

Nu jobb! Ha en skön tisdag. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Fin väska till tidningarna, det är svårt att få till en bra förvaring,det skall vara båt som står mot dammet också. jag letar fortfarande.Det ser då ut som ni har det hur skönt som helst på era lässtunder i alla fall
Ha en fin vecka
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Fint att a Magazine i kistan.. Fast böcker vill jag gärna se. Kraaaam Pia