fredag 4 maj 2012

Tur eller skicklighet ......


........ jaaa, det kan man fråga sig!! Jag har haft ordentligt med TUR, i alla, fall, den senaste tiden.
Jag har blivit ut vald som "Testpilot" hos Smartson för två olika varor.

En ekologisk hudkräm från Decubal, deras andra hudkrämer är ju jättebra, så jag ser verkligen fram mot att testa denna.


Dessutom, dessutom, ska jag även få testa en ny sorts linser :)) Jag har ju haft glasögon så länge jag kan minnas och använder till och från linser, men hittar aldrig riktigt bra linser. Det här ska bli spännande.

Ovanpå allt detta har jag även vunnit tapetbårder från Borås tapeter hos Maria (Inredningsvis). Ska bli himla kul att se vad jag ska  välja för färger att matcha dem med.

Fortsättning följer alltså, på alla tre. Ha en härlig fredag. Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Trevligt med lite tur. Ha en bra dag! Kram Pia

Elle sa...

Himla mycket tur med andra ord!
Ha en skön helg!
Kram