söndag 27 maj 2012

Fyndigt värre .....


...... tänk att jag lyckades ramla över fyra stycken läsk-/ölflaskor med patentkork av porslin för en tia styck!!


Efter rengöring fick de nya packningar och är nu så gott som nya.


Hittade även en dubbel ljusstake i nysilver för en billig peng, dagen till ära pyntad med en klassisk morsdagsblomma.


Trots det vackra vädret har jag sprungit som en tätting mellan trädgårdslandet (ogräsrensning) och ugnarna (bakning, både kakor och olika sorters bröd). Undrar om fartränderna kommer att synas i solbrännan :o


Har jag inte fått tag i läckra kastrull-/glas-/muggunderlägg? Jag tycker de är helt ljuvliga och jag har köpt dem här.


Nähä, det här duger inte!! Lite ogräs till ska jag väl hinna innan middagen. Ha en härlig avslutning på söndagskvällen. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

De där flaskorna fastnade jag genast för. Där har du gjort ett fint kap igen!
Ha en skön söndagkväll!