måndag 2 november 2009

Fjäriln vingar syns.........

........ inte vid Haga, men på min matsalsvägg. Ganska cool tycker jag!
Var tvungen att gå tidigare från jobbet idag för att skjutsa sonen fram och tillbaka till AF idag (vi har taskiga kommunikationer och han inte körkort än).
Medan jag väntade passade jag på att gå in i vår lokala "allt finns här" affär. En kemikalie affär från början ,men med nya generationer i affären har de det mesta. Allt från målarfärg, tapeter, parfym, smink, Jelly Bean, Pappelina, Sia.... You name it and they've got it! Perfekt presentaffär, både till sig själv och andra.
Hittade några fantastiska och användbara ting som får hitta hem vid ett senare tillfälle.
Hem igen med sonen och kasta sig över datorn och ta fram lite nya, snabba uppgifter till "the boss". Deadline i morgon, alltid snabba puckar!
Svärmor hade med sig en av mina favoritblommor i lördags, vit azalea, men jag brukar aldrig få dem att överleva. Slog vad med maken igår, 1:a advent får vi se vem som vann! :D
Sitter och bloggar i väntan på sista delen av Matakuten, intressant men skrämmande programserie om maten i våra barns skolor.

Tjingeling!

Inga kommentarer: