måndag 5 december 2011

Ja, se det snöar ........


..... det var ju roligt. Hurra!!! Jaaa, alltså många flingor kom det inte - men det kom några :D Men det blev HALT, riktigt jä...la halt.

Nu när kylan kommer kan jag ju njuta av den i min nya, stickade klänning som inhandlades hos Gårdby Kafé & Lanthandel i helgen.


Den har en härligt stor krage och underbara detaljer i mönstret. Några enkla accessoarer till och den kommer att bli perfekt för julens fester

I dag har jag äntligen fått min dator tillbaka från reparation - i morgon får jag (förhoppningsvis) alla mina program installerade också. Jag har verkligen saknat "Camera raw"!!!

Ha en härlig måndagskväll och ta det lugnt om ni ska ut i halkan. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

Här snöade det också för första gången. Men inte mycket som blev liggandes. För min del kan det vänta lite.
Ha en skön dag!
Kör försiktigt...
Kram Elle