måndag 15 februari 2016

Kuddkrig


Det där med "kuddpiff" är inte riktigt min grej, däremot gillar jag att ha kuddar i soffan. Det blir liksom lite skönare att sitta då :o
Storleken på kuddarna har jag varit nöjd med hela tiden, med de svarta kuddarna passade inte riktigt längre när de svarta gardinerna åkte ner inför målningen av rummet.


Men så äntligen hittade jag några ljusa kuddar som inte kostade skjortan :-) Efter några timmar känner jag mig fortfarande  rätt så nöjd ;-)


Ser ni? Ser ni hur ljust det är? Halv fem och fortfarande ljust, tillräckligt ljust för att kunna ta lite bilder varje dag igen!! I love it!


Tänk att vi redan gått in i andra hälften av februari, dagarna blir märkbart längre och längre. Helt underbart, om ni frågar mig :-)

Ha en underbar måndagskväll och en fin start på morgondagen. 
Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Dom kuddarna skulle jag också kunna tänka mig. Älskar paisley mönstret. Kraaam Pia

Meta sa...

Det är så fint med kuddar i sofforna snygga du hittat. jag har lite svårt med det i vår de måste vara stora för att göra sig.Det är ju så härligt att se solen och att det är ljust lääänge nu. Hade hoppats på att få testa mina mellanringar till kameran idag men tyvärr ( bakade två kakor först) och sen var ljuset borta. Mannen fyller år och då ska det ju bjudas på jobbet hans.Själva firar vi på annan ort.
Ha det gott och fortsätt njut de blir fint några dagar till
Kram meta