onsdag 25 februari 2015

En låda med svart ljus .......


...... så kom då lådan, den efterlängtade lådan med lampan till rummet :-)
Det var väl kanske inte helt oväntat att det blev en svart lampa i industristil?
Den är dessutom STOR och kommer att ta sin plats, behövs som kontrast till det vita, vita, vita.

Sen är det ju som vanligt! Det fattas någon specialkrok, lite mer sladd och några täck-kåpor. Men det blir ju så bra när den väl kommer på plats :D Har jag tur kanske det blir till helgen :o


Dotterns gitarr har ju varit med tidigare, men nu är även notstället och sonens saxofon framme. Istället för att stå i ett mörkt skämshörn, får de stå i ett ljust och synas.


Så var det redan mitt-i-veckan och lill-lördag.

Ha en härlig onsdag. Tjingeling ♥ ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Visserligen går vi mot ljusare tider men det är klart att nätterna är långa och då behövs ljuset. Den lampan blir nog fin hos dig. Instrument älskar jag, vi var en spelande familj vi med. nu är de spridda för vinden hos barn och barnbarn. Det är kul att de tar över.
Hade jag plats så skulle det allt stå framme även här.
Ha en fin onsdag
kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Ursnygg lampa! Jag gillar den! Kommer att bli så fin hos dig...
Ja så var det onsdag igen, puh, jag måste hitta en klocka som går saktare!
Kram till dig,
Titti