torsdag 26 december 2013

Nu byter vi färg .......


 ....... annandag jul och jag byter julens röda, mustiga färg mot nyårets oskuldsfulla, krispiga vita och silver.

De få tomtarna har packats ner, halmfigurerna ställts in på kattvinden och de röda kulorna har försiktigt packats in i sitt silkespapper igen.


Inspirerade av Lady och Lufsen bröt vi redan i går julmaten med hemkokta frikadeller i tomatsås och pasta (recept finns HÄR).
I dag laddar vi upp med smörgåstårta inför kvällens filmkväll ;-) (recept finns HÄR).

Ha en riktigt skön annandag jul. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jag älskar smörgåstårta... Härligt att byta färg man jag tror jag väntar et tag till. Kraaaam Pia

Meta sa...

Tänk att det är lika skönt att plocka undan som att ta fram det till Advent och jul.
Vi var ju inte hemma så det får nog stå kvar till helgen.
Ha en fin vecka hoppas ni är lediga
Kram Meta

G:a Affären sa...

Det dröjer nog innan jag plockar bort julen, men vitt och silver blir fint till nyåret!
Tack för receptet på smörgåstårtan!

Kramar
Cia