måndag 7 september 2009

Driver bäst som driver sist........

.....ha, ha ha.....

Kurs hela dagen på jobbet, "PEP" personligt effektivitets program. Nu j....r ska jag bli effektiv!

Stressa hem, byta om och bort till golfbanan för träning med junior-tjejerna. Det var relativt få idag så även jag fick mig lite träning av vår pro. Driver var det som gällde, inte helt fel kan jag säga. Behovet var stort!
Efter en stunds träning satt slagen som en smäck!

Inte hemma förrän efter mörkrets inbrott, vilket sker tidigt nu. Hann inte ens säga hej till trädgården innan den försvann i dunklet. Får nog planera för lite lite punktbelysning, innan det blir mörkt dygnet runt.

Appropå belysning, har elektrikern äntligen varit här och fixat med växtbelysning i den ena delen av "vardagsrummet". Under veckan är det full tid att ta in hibiskusarna och sen följer de övriga på med rask takt, då behövs tillskottsbelysningen vill jag lova. Det blir ca 40 kvm blommande och gröna växter när allt är inne. Då kommer ändå en del att stå inproppat i växthuset!

Nattadags! Tjingeling

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Tack för att du skrev några rader..alltid kul att få veta vem som läser. Min son försöker lära sig golf..håller på att slå sönder våra gräsmattor *ler*
Kram Lotta

Två systrar sa...

Tack för dina ord på bloggen! Det värmer! Kram Charlotte