tisdag 9 februari 2016

Snygg förvaring


Det nya skåpet har ni sett många gånger nu, men det finns sina förklaringar till det ;-) Men vi har fler skåp, ganska många fler skåp. Tacksam förvaring ni vet, dessutom snygga.


I samma del av vardagsrummet som huserar det nya skåpet, huserar också ett annat gammalt ekskåp. Ett skåp på lejontassar, som slukar våra vinyler, sällskapsspel och DVD-filmer.

De skåp som tidigare också stått i vardagsrummet är numera utplacerade på diverse olika ställen i huset, men mer om dem i ett annat inlägg.



Känner starkt för att få in lite vår och påsk i huset. I söndags rotade jag på kattvinden efter lite fjädrar och ägg. Men jag gick visst bet och hittade ett enda vitt ägg :o Jag får göra ett nytt försök till helgen.


Semmeldag idag och inte en enda semla :o Hmmmm undrar om jag ska göra något åt det ;-)

Ha en fin kväll. Tjingeling

2 kommentarer:

Meta sa...

Det blev ingen semla här heller min ork är inte alls tillbaka så jag tar det lugnt, en vända till butiken idag häll på att ta knäcken på mig.
Skåp det kan man då verkligen inte få för mycket av och de gamla de slukar mycket.
Ha en skön kväll
Kram Meta

Eva sa...

Bra och fina skåp även i detta rum! (Läste ditt senare inlägg nyss.)
Kram Eva