fredag 15 november 2013

Fredag och dags för fredagslyx ......


...... hur underbart är det inte att kunna gå hem medan det fortfarande är ljust, ljust och lätt solsken. Det är fredagslyx på hög nivå.
Efter en snabbkomplettering av grönsaker till kvällens middag fick det bli en visit i vår underbara lokala blomsteraffär. Det går absolut inte att stressa där inne, lika lite som det går att komma ut tomhänt ;-)


En riktig årstidsmix blev det, höströda nypon och vårvita videkvistar, men en härlig och lagom adventig bukett till hallen.


En annan lyx, som jag visserligen unnade mig i går kväll, var en härlig lyxmanikyr. Jag var inte helt nöjd förra gången så nu har jag bytt till en jättebra tjej i Kalmar istället, du hittar Annas hemsida HÄR. Den här gången blev det bara naturell nagelförstärkning med lite bladguld på ett par naglar. Supernöjd :-)

Ha en helt underbar fredagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Fint med lite av varje i hallen det påminner om det som var och det som komma ska. De duktiga flickorna växer inte på träd. Har även jag erfarit. har en nagel som är jättekonstig efter min fix.Får väl leta upp någon annan jag med.
ha en fin helg
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Snygga naglar, önskar jag kunde a men det passar inte så bra i mitt yrke. Kraaam Pia