onsdag 4 november 2020

Tämja novembermörker


För mig är november bara en enda lång transportsträcka, i år ännu längre än vanligt. Bara just därför kunde jag inte låta bli att pigga upp mig med några amaryllislökar.


Sortnamnet "Benfica", de ska bli mörkt bourgognefärgade och därför inte speciellt juliga :-)

Lite grön sisal i krukorna, kanelstänger, några pinjekottar och det blev minsann lite novent-känsla.


 Onsdag, maken och jag fortsätter med våra kvälls-PW.
Onsdag och jag fortsätter på min yoga-streak, uppmanad av Jessica Almenäs. Minst 20 minuter daglig yoga, 100 dagar i sträck under #yoga100 :-)

Ha en härlig fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Jättefint med kottar och amaryllis. Yoga låter skönt men jag kommer inte till skott liksom. Ha det så bra i novembermörkret. Kraaam Pia