torsdag 12 november 2020

Pysselverkstad


Bland blir jag bara sugen på att plocka fram papper, sax och lim.
Den här gången gjorde jag en del research innan jag började. 
Googlade efter mallar, letade tapet på vinden och framför allt de där kryptiska tillbehören :o


Efter att ha gjort ett första test kan jag konstatera att annat lim behöver inhandlas och eventuellt dubbelhäftande tejp. 
Tapeter och papperslim var faktiskt inte bästa vänner.


Men bortsett från limmet som inte riktigt kunde hålla ihop tapeten är jag helt nöjd med testexemplaret.

Jag har mallar utskrivet på både A4 och A3 för att kunna göra två olika storlekar.
Här ska skapas stjärnfall helt enkelt :-)

Torsdag och även den här veckan närmar sig sitt slut.
Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Pyssla är kul. Vilken fin stjärna du har knåpat ihop. Kraaam Pia