tisdag 16 juni 2020

Två olika men ändå jag


Lagom till sonens trettioårsdag skulle firas lyckades jag klicka hem mitt livs första byxdress. Hur skön som helst, går att både dress upp och ner. Perfekt för sommaren!


Nu då, lagom till midsommar, tänkte jag att jag behövde en lite roligare klänning. Svart och marinblått är ju liksom mina standardfärger. 
Gult blir man glad av! Speciellt när det är lite roliga mönster ;-)


Tänk er en solig eftermiddag med en glass i handen, ett ett glas bubbel går också bra för den delen ;-)

Tisdag och det har kommit några futtiga millimeter regn, jag slipper vattna idag i alla fall.
Tisdag och jag ska göra paj fylld med godis från pallkragarna.
Tisdag och jag har två ynkliga dagar kvar att jobba, sen är det semester.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Åhh du är ju bara så fin i både byxdress och klänning. Snart så är det semesterfeeling. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Attans snygga båda två! Byxdressen är som gjord för dig!!
Sommarkram från Titti