måndag 30 mars 2020

Naturens egna färger


Här går påskdekorationerna mest i naturens egna färger och jag har inte orkat pallra mig iväg för att köpa något nytt. Än är ju tid kvar och de lokala butikerna har ju öppnat upp för säsongen :-)

Vi får helt enkelt se om lusten och andan sammanfaller med deras öppettider ;-)


 Vilket bakslag det blev! Jösses så kallt!
På kontoret var det bara 18 grader idag, gissa om jag frös.
Sen var det premiär för utomhusträning på golfbanan, gissa om jag frös.

Det blir underbart att krypa ner under dubbla duntäcken med flanellpyjamasen knäppt ända upp i halsen :-)


Avslutar med årets första påskliljor från rabatterna :-)
Hur ljuvligt är det inte när man kan börja plocka buketterna ute.

Måndag och jag fryser.
Måndag och veckan fortsätter, än så länge, enligt plan, maken jobbar hemifrån och jag jobbar på min arbetsplats.
Ha en härlig fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Påskpynta var det ju... Fint med naturliga färger och härligt att plocka blommor i trädgården. Vi har 10 minusgrader så inga stora buketter från min täppa ännu. Kraaaam Pia