fredag 7 februari 2020

Hemmaspa


Just idag önskar jag att vi hade ett badkar, det behöver inte vara ett stort fancy badkar, bara det är ett badkar.

Det finns inte mycket som är mer avkopplande än att lägga sig i ett kar fullt med hett vatten.


Men jag får ta det som finns, och göra mitt eget lilla hemmaspa i duschrummet helt enkelt.

Fotbad, ansiktsbehandling och kroppsscrub går alldeles utmärkt utan badkar.


Det evigt gråa vädret börjar sätta sina spår i hyn, en exfoliering följt av fuktgivande ansiktsmask och lite serum är inte alls dumt och kan rekommenderas.


Det får bli ett hett fotbad istället för badkar ;-) Inte samma sak, men det enda vi har.

Äntligen fredag :-)
Dagens målningspass är avklarat och jag är redo för helg.

Ha en underbar fredag och en bra start på helgen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Tänker som du ibland att ett badkar skulle sitta fint. Men vi gör det bästa av det som finns eller hur? Själv är jag i stort behov av avslappning just nu. Tror det får bli soffa och lite bubbel. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Ja tänk att ha ett badkar!!! Ja nog är det en glåmig syn som möter en i spegeln...
Nu på med toppluvan och göra rent i hönshuset! Inte mycket glam i det inte :)
KRAM från Titti