måndag 13 januari 2020

Alldeles väldigt mörkt


Så mörkt det var, alltså när jag kom hem från jobbet. Så tråkigt att komma hem till ett nästintill kolsvart hus :-(
Det var stört omöjligt att ta några bilder, så det blev till att fortsätta på gårdagens tema ;-)
Men å andra sidan är det ju aldrig fel med tulpaner, även om det är samma som i går.

Tanken var att vi skulle demaskera väggarna i hallen och fortsätta måla lister, men det hann bli för sent. Bättre lycka i morgon för ingen lär ta jobbet ifrån oss (ha, ha, ha)


Den här veckan kommer några av leveranserna till hallen medan hatthyllan kommer om någon vecka eller två. Men den som väntar på  något ...... väntar aldrig för länge ;-)

Men först ska det som sagt demaskeras och målas lister så det står härliga till. När listerna är klara ska garderoben fixas till och bli skoförvaring från golv till tak :-)

Men nu ska jag värma min vetekudde och försöka få bort lite av smärtan i ryggslutet (den här veckan levereras även min tens, sen ska det baske mig bli bättre).

Måndag, första arbetsdagen den här veckan är avklarad.
Ha en skön fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Trist med mörker. Vi hade kors i taket soligt idag. Bra dag att sitta på akuten Ha Ha! Ljuset känns i alla fall närvarande och kommande. Kraaam Pia