fredag 6 september 2019

Närproducerad fredagslyx


Någon fredagsfys blev det inte den här veckan, träningsvärk from hell satte P för det :o
Jag kör trappträning här hemma istället, upp, ner, upp, ner ..... städning kallas det visst :o

Vad det däremot blev, ett besök i Fiddekulla och Fiddekulla Trädgård :-)


Jag kunde inte låta bli att köpa med mig en bunt dahlior som jag sedan satte ihop med lite sparris och blodtopp.


Helt underbar färgkombo.


Jag åkte egentligen inte dit för dahliorna utan för att hämta de beställda äggen :-)


Som ett smyckesskrin när man lyfter på locket. Visst blir man lycklig?
Helgens frukostar är räddade, det är ett som är säkert.


Fredag, fredag med dahlior på bordet och "världens godaste" ägg i kylen. Kan inte bli bättre!

Ha en härlig start på helgen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Åhh så mysigt, blommor och goa ägg. Trevlig helg! Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Blommor & goa ägg! Bästa :)
Kram Titti