måndag 3 juni 2019

Torekov, Båstad och Halmstad


 Vilken fantastisk helg vi har haft!
Ni som hänger med på insta har ju redan sett en del av vad jag, maken och sonen gjort i helgen.

Maken och jag körde över i fredags, en så där glidartur där vi hade ett pit-stop i Torkovs hamn.


Vi fyllde på energi med hjälp av medhavda ciabattabröd och en supergod mousserande äppelmust (från Systembolaget). Utsikten över hamnen gick inte att klaga på ;-)

Efter Torekov blev det ett besök hos Willab, två automatiska lucköppnare till växthuset. Vi har redan två från det gamla, men vi insåg att vi nog skulle ha en kraftigare modell till de stora nya stora luckorna.


Fredagskvällen tillbringade vi hos sonen med god mat och dryck.

Sovmorgon och långfrukost fick starta upp lördagen, sonen skulle jobba, jag och maken tänkte ta en promenad. Promenad blev det, ungefär 1 mil :o i helt underbara miljöer.
Stad, villakvarter och hav :-)


Någonstans mitt i, mötte vi upp sonen för en rast, fika rast på Feldt´s Socker och Cykel :-)


Eftersom vi redan hade förtjänat fikan, förtjänade vi ju att gå en bit till ;-)

Fortsättning följer .....

Måndag och en ny arbetsvecka har startat, för min del ytterligare en kortvecka :-)
Ha en skön fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: