onsdag 29 maj 2019

Fredag på en onsdag och långledig


Hur lyxigt som helst!
Jag vet att många andra jobbar men jag gläds åt att få vara ledig. 
En ledighet så välbehövd, just nu blir jag alldeles förtvivlat trött av att jobba :-(


Den lilla hibiskusen och några fjuttiga pelargoner har fått lämna det skyddande altantaket. Nu hoppas jag bara att det inte kommer någon frost överhuvudtaget och att det kan få bli lite varmare dygnstemperatur.

Fredag, eller var det onsdag? Sol i alla fall och halv storm som vanligt när solen skiner ;-)
Ha en härlig start på helgen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Skönt med lite ledighet. Mys på nu och kämpa med växthuset. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Låååånghelg, skönt. Torsdag fast det fredag hi hi...ögoninflammation och ont i ryggen så för mig blir det VILA med stora bokstäver.
Kram från Titti