söndag 3 mars 2019

Ytterligare ett år


Jag kan lägga ytterligare ett år till mina erfarenheter :o

Jag har blivit alldeles väldigt uppvaktad, hela helgen.
 Dotter med sambo och sonen kom i fredags och vi har fått rå om dem hela helgen :-)


God mat och dryck, härligt sällskap, kan ju inte bli bättre.

I går hann maken och jag även ta en liten tur till växthusen i Långasjö för att införskaffa lite vårblommor till trappan. Men dem visar jag en annan dag ;-)


Efter några dagar med riktigt vårväder, var det faktiskt ganska skönt att vakna av regn mot rutan.
Lagom till den sena frukosten sprack himlen upp och solen skiner igen :-)


Jag blev inte bara uppvaktad med blommor utan fick även den underbaraste tröja man kan tänka sig. Perfekt till en frysskit som jag, alpacka- och merinoull från Peak Performance.

Dags att ta tag i den här söndagen, så frön och plocka lite för den kommande veckan.

Ha en underbar avslutning på helgen och en bra start på den nya veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt att bli uppvaktad så där. Jättefin tröja du fick. Rosorna var inte så pjåkiga dom heller. Kraaam Pia