onsdag 6 februari 2019

Get glowing


För ganska så exakt ett år sen bytte jag hudvårdsmärke, men sen sensommaren är jag tillbaka igen.
Tillbaka till Exuviance, med rätt produkter verkar det som om jag lyckas hålla min hy (i alla fall ansikte och hals) från att bli helt uttorkad av vintern.
I stället för att ge upp i år igen tänker jag boosta huden med fukt. Jag beställde hem: 
En ansiktsrengöring som är trippelverkande Triple Microdermabrasion som är en riktig dunderpeeling.  
Pads SkinRise Bionic Tonic Pads som är indränkta i bland annat laktobionisk syra och grönt te. Ger en superfräsch känsla i ansiktet.
Slutligen en fuktighetsmask Deep Hydration Treatment Mask som är helt ljuvlig att använda istället för nattkräm. 

Onsdag, mitt i arbetsveckan, och mer än hälften av arbetsveckan redan avklarad. Jag begriper inte hur snabbt tiden kan gå egentligen :o
Men nu är det dags att ladda kroppen och knoppen för den analkande torsdagen. 
Ha en härlig fortsättning på veckan >3

Inga kommentarer: