fredag 18 januari 2019

Fredagsbuketten


Äntligen fredag, äntligen fick jag ställa en fredagsbukett på bordet.

När jag inte hinner städa, inte hinner laga mat, inte hinner fota, inte hinner blogga, inte hinner .....
är det inte roligt längre.
Jag lägger den här veckan till handlingarna och efter en vecka med på tok för mycket arbetstid är jag, mer än väl, värd den buketten :-)


Fredagsbuketten kommer från vår lokala matbutik, 30 svenskodlade tulpaner för det facila priset 99 bagis.

Nyss hemkommen värmer jag mig med lite glögg och strax är det dags att plöja fram köket och försöka påbörja en fredagsmiddag :-)

Ha en härlig avslutning på fredagen och en fin helg <3

2 kommentarer:

Klevis sa...

Jag vet hur det är och måste röja hemma i helgen då veckorna består av mycket jobb! Har extra lång helg då jag tar ett kvällspass åt en kollega på måndag
Trevlig Helg

Villa Ryttarängen sa...

Fiiint! Jag blev lite snål och handlade rosor, pärlhyacinter och en primula för samma pris. Kraaaam Pia