måndag 5 november 2018

Höst de luxe


De är små, de är lättskalade, de är söta, de är orangea, de är satsumas :-)


Dessutom möter de upp de underbara höstfärgerna utanför.
Match made in heaven, med andra ord ;-)

[[ Förresten! Ni ser väl knopparna :-) ]]


Just nu suger mörkret musten ur mig och jag är så, så trött. Trött på morgnarna, trött på jobbet och trött på kvällarna. Inte ens ett kilo satsumas hjälper, tror baske mig att jag får ta och hitta på något :o

Eftersom jag är lite av en julnörd, vet jag iofs att det snart vänder. Mentalt i alla fall :-) Snart kan jag tända ännu mer ljus, ta in ännu mer blommor och väldoft.

Om ett par veckor har vi planerat in ett första julmarknadsbesök, sen finns det ingen återvändo :-)


Dags att borsta tanden och krypa ner under täcket med något mysigt att läsa :-)

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Oj så många knoppar du har i kaktusen. Ja satsumas är så himla gott. Jag älskar dom och färgen såklart. Fniss! Kraaam Pia