fredag 30 november 2018

Grå magi


 Den isande kylan gav visst upp och släppte in mildare gråväder, jag vet ju inte om det var ett bra byte direkt. Men gråvädret börjar matcha den nya julgransmattan ;-)
Den grå mattan som numera även försetts med en lika grå korg.


De moderna julgransfötterna är ju väldigt bra men ack så osnygga, men med en korg utanför tycker jag att det blir helt ok :-)


Nu är det bara en riktig gran som fattas :-) Men det får minsann vänta!

Jag har tittat ikapp alla inredningsprogram på play och fortsätter kurera min förkylning med mängder av varmt te.

Ha en skön helg <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Grått är bara så fint. Härligt med en korg att ha fot och gran i. Jag fick hem lite nya köksgardiner idag gråa med lingonris på. Är så nöjd, köpte faktiskt på black friday för ett riktigt bra pris. Fortsätt med att krya på dig och ha det så mysigt. På spåret i kväll missar inte jag i alla fall. Ska göra mig en god fredagsdrink också. Straberry Daiquiri. Ska tända alla ljus jag kan. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Grått gillas och krya på dig nu! Idag känner jag mig helt däckad...orkar inte bli sjuk nu!
Kram från Titti