onsdag 24 oktober 2018

Ny väldoft


Varför inte förgylla hösten med lite ny väldoft i sovrummet :-)


Även om sovrumsfönstret alltid står lite på glänt, tycker jag att det bli en instängd doft i huset så snart hösten och vintern kommer.


Jag gillar de friskare dofterna från Rituals och brukar byta lite då och då, men inte alltför ofta.


Doften den här gången är en av favoriterna, The Ritual of Hammam, doften är en kombination av eukalyptus och rosmarin. Superfräsch!

Nu tro jag bestämt att jag fick ett sånt där rejält blodsockerfall, dags att stoppa något energirikt i magen.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt! Vi har haft en springa på fönstret öppet men nu frös jag typ ihjäl i natten som var. Nu får jag försöka stå ut med unken lukt ett tag. Kraaam Pia