tisdag 2 oktober 2018

Klippt och skuren


Det gäller att passa på medan modet finns ;-)
Jag har känt att det är dags att bli lite mörkare, så i går blev det bara lite ljusa slingor i mitt i övrigt ganska entoniga hår. Det lilla gör att resten ser mörkare ut, lite illusion och lureri med andra ord.

Dessutom gjorde jag något jag aldrig gjort förut, jag bad Helene lägga lite färg i ögonbrynen :o
Trivs faktiskt ganska bra, även om jag nästan skrattar ihjäl mig varje gång jag möter min spegelbild ;-)



Nu vet jag inte riktigt var kameran la fokus i den här bilden då :o Men jag ville egentligen bara visa min nya gosiga flanellskjorta :-) 


Eftersom jag alltid fryser dagtid, tänkte jag att flanellskjorta passar min frusna själ. Jag beställde min från min favoritaffär "Country Dreams". Jag har skrivit det förut och skriver det igen, de har supersnabba leveranser och jag har aldrig behövt skicka tillbaka något jag beställt där.
Även jeansen på bilden är därifrån, jag har flera par sen innan, men jag bor i dem och sliter ut dem på löpande band ;-)

Nu tror jag bestämt att maten är klar där nere i köket, bra att ha en egen kock ❤️

Ha en underbar fortsättning på resten av kvällen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Åh så skön känsla att vara nyklippt och fått en annan nyans på hårt. Fint! Skönt med flanellskjorta också. En ledig stil som passar mig. Kraaaam Pia

Meta sa...

Hihi raka motsatsen mot mig i år då jag tänkte försöka spara mitt hår, har aldrig lyckats tidigare men skam den som ger sig tänker jag. Vi får se om jag lyckas i år.
Flanell är ju bara såå gosigt. här kommer min pyjamas fram snart...
Ha det gott
Kram Meta