onsdag 17 oktober 2018

Höstnjut


Hösten kryper riktigt in på skinnet, dimman är tät både morgon och kväll. Men sen dagarna :o sol från klarblå himmel och vid sex i kväll var det fortfarande 15 grader.

Eftersom jag jobbar alldeles för mycket just nu och inte har haft så många helger på hemmaplan, ska det bli riktigt skönt den kommande helgen.
Utemöblerna ska ställas undan, utebelysningar testas, ljuslyktor plockas fram och med lite tur hittar jag några fina höstblommor till våra stora året-runt-krukor.


Jag tror bestämt att jag även ska kosta på mig en runda i naturen och se om det finns något fint att släpa hem ;-)

Dags att kura skymning, ta fram den goa filten och leta lite kakinspiration.

Ha en skön fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Klevis sa...

Vilken underbar bild😍 gäller att njuta på helgen för här är en tilla som jobbar lite mycket och intensivt nu😬

Villa Ryttarängen sa...

Härliga bilder. Ja men visst är det ljuvliga dagar. Jag är så glad att jag kan jobba utomhus. Kraaam Pia